Начало > Без категория > "Оскар" за най-добър филмов… уебсайт

"Оскар" за най-добър филмов… уебсайт

Церемонията по връчването на Оскарите тази година успя да ни разкрие две взаимодопълващи се реалности: 1) че Холивуд е в застой и единственото, което може да „измъдри“, са стари водещи с архаична концепция за скечове, осланяща се на принципа, че осмиването на „модерните на деня“ е най-сигурното решение, ако нямаш свежи идеи (каквито например имаше Хю Джакман на предходната церемония), и 2) че кинопродукцията му е още по-зле. В крайна сметка обаче се оказа, че са се намерили предприемчиви хора, които да извлекат и нещо хубаво от целия този бардак, а именно оценили са уебсайтовете, презентиращи заглавията, излезли през 2009-та. И не само това ами са си поиграли да им връчват виртуални Оскари в цели 10 категории:

Graphics
Interactivity
Dynamic Effects
Harmony With Movie
Best Exclusive Content
Typography
Fun Games
Cross-Media Interaction
Best HTML Website
Best Flash Website

Нямах търпението, а и времето да ги посетя всичките, но приятно впечатление ми направи победителят в категорията Interactivity: „Cloudy With a Chance of Meatballs“. И понеже не обичам да ме стряскат, чинно посетих и няколкото сайта на хорър заглавия, от които си харесах „Halloween 2“.

Ето я и самата класация: What if Oscars were given to movie websites.

P.S. И понеже съм много пристрастен към едно от заглавията, участвало със сайта си в тази класация, реших да адна и този забележим скрийншот, който стопли премръзналото ми от филмовата ядрена зима сърце:

Категории:Без категория Етикети:, ,
  1. 16 април, 2010 в 20:02

    "Halloween 2" ме радва мен. 🙂

  2. 16 април, 2010 в 22:12

    Съмнявам се, че ще мога да кажа същото и за филма… Сега смятам да се ориентирам към някой хорър и се двуумя между "The Last House on the Left" и "Drag Me To Hell". Само като си помисля, че от това зависи качеството ми на живот в следващите два часа… и ми идва да си легна… 🙂

  3. 17 април, 2010 в 15:36

    хаха, това с кюфтетата е супер яко.District 9 също имат як сайт, всички са много оригинални де 🙂

  4. 19 април, 2010 в 10:52

    @Ностромо, гледай Drag me to Hell – размазващо удоволствие беше, отдавна не бях гледал по-интелигентен хорър, много, много ми допадна:)

  5. 19 април, 2010 в 11:01

    Гледах го вече. Рейми си знае работата. Макар че всичко си беше предсказуемо. Но първо се излъгах да започна с другия – голям боклук…

  6. 19 април, 2010 в 11:05

    да, предсказуемо беше, ама и логично:) посланието е много хубаво завързано в сюжета и интелигентно мачка напред:) а пък тази "възрастната дама", майко мила, 2 седмици я сънувах, страшна роля:D

  7. 19 април, 2010 в 11:06

    Аз тая я познавам. Оня ден ми гледа на ръка… 😀

  8. 19 април, 2010 в 11:15

    Ужас, сега ако почнат да ни се случват странни вуду неща и да ни се привиждат лоши стари баби, да знаете откъде е! 😀 Иначе много ме кефи второто име на главната актриса – Льохман 😀

  9. 19 април, 2010 в 11:21

    Е, баща й може да е всякакъв, но тя определено си е кадърна. На фона на актьорската игра в бозата, дето едва й изтърпях първите 20 минути, и първият грабнат от улицата би бил за Оскар, но Алисън определено се справи…

  10. Bla
    19 април, 2010 в 22:27

    Алисън е жежка ве… въпреки овчия поглед.

  11. 20 април, 2010 в 21:25

    "The road" беше добро филмче-подтискащата атмосфера на апокалиптичната земя и добрата актьорска игра ми допаднаха. Краят ми беше малко блудкав /по американски-само дето байряка не показаха и не запяха химна/! Навремето си спомням, че гледах един филм с дядо Кр. Ламбер-май се казваше "Адреналин". Кървища, дроб сърма и напрежение-това помня. После една седмица спах с отворени очи! :0

  12. 29 април, 2010 в 10:37

    "Адреналин" e велика класика Защо не се поразтъпчете до онова психиделично щастие http://zamunda.net/details.php?id=219317&comments=1#startcomments

  1. No trackbacks yet.

Вашият коментар

