Начало > Без категория > Изкуството да артикулираш

Изкуството да артикулираш

Случвало ли ви се е дълго време, след като сте гледали определен филм, в главата ви да продължават да оттектват словата на някой от персонажите. Например, отивате да си миете зъбите, четкате настървено в една посока, дъвкателните ви мускули са стегнати на възли и, въпреки това, усещате как искате да процедите през зъби: „Then every son of Troy shall die!“ или пък актуалното към момента: „Найс, а?“.


Е, решил съм да ви запозная със сакралните три бодила в палеца на кинолюбителя дълго тормозели изтормозеното ми ежедневие. Ще ви оставя дезинформирани относно източниците им, за да се насладите сами на момента, в който ще ги разпознаете. Не че е толкова трудно, но в тях присъства и елемента на чуждоземната, непреводима реч, което малко или много е повод за размисъл.

#1

„Никой човек не може да понесе този товар, казвам ти. Той е непосилен. Спасението на душите ще ти струва скъпо. Никой. Никога. Не. Никой.“

#2

#3

P.S. Като бонус прилагам най-великия урок по артикулация на привидно нищо не значещи слова преподаван някога на масите, а именно речта на Аденоид Хинкел от „Великият диктатор“.

Категории:Без категория Етикети:,
  1. 11 май, 2010 в 1:47

    Третото е от Сам вкъщи, ония двамата дебили дето все се връзваха на номерцатаВторото е от Rat Race, когато оня плешивия и семейството му нахлуха в парти на ветерани от втората световна и оня си изгоря езика и започна да говори като Хитлапървото е сигурно от някоя фентъзи приказка…межфу другото защо пращаш на заточение баба си чак в централна азия, ако не е тайна? Не ти прави хубави кифлички с чай или…? 😛

  2. 11 май, 2010 в 7:05

    Как позна второто, бе Ламмотх!? ти си нечовек. 😀

  3. 11 май, 2010 в 9:16

    Ла Мотх е пил отвара от корените на ламотхската билка Лингвиникус Комедикус (с която обаче се разпознават само комедии), растяща в основите на стените на ламотхските външни тоалетни. За да разпознава и на по-стойностни откъм съдържание заглавия, ще трябва да я забърка със серум, изцръцкан от сенегалски гущер-инвалид, освидетелстван с експертно решение от ТЕЛК – иначе не става. :)P.S. Ламот(х)е, в Байконур има космодрум. А на космодрума има един самовар. Много хубав чай прави, особено след предстартово броене, когато включи турбините на макс… Само кифличките още не съм ги измислил.

  4. 11 май, 2010 в 9:36

    Б@си – колко сте добри!Първото отде е?

  5. Lu
    11 май, 2010 в 9:40

    Само не разбрах: тия неща ли си повтаряш, докато си миеш зъбите? Впрочем това би бил момента, когато ще ги възпроизведеш най-сполучливо. 😀

  6. 11 май, 2010 в 10:20

    @El, само Ламотх е добър. Аз просто вкарвам загадките, ама явно са му под нивото. Иначе "фентъзи приказката" не е точно фентъзи, нито пък е приказка, но това зависи и от гледната точка.@Lu, първото дълго време не ми излезе от главата и даже правих нелепи опити да го спелувам на фона на традиционна еврейска музика – несполучливо. Докато останалите с четка в уста наистина се получават, но по-голям успех имам с речта на Хинкел. 🙂

  7. 11 май, 2010 в 23:34

    а хахагонех гущерчето и го хванах, ама то ми каза, че фактически не е 100% сенегалски, защото майка му имала авантюра с алжирски варан и ми провали рецептата за серума. Сега не мога да позная 😦 няма да заспя докато не ми кажеш от где е репликата 😦

  8. 12 май, 2010 в 1:30

    The Passion of the Christ – скролни на 6:50 :)А, ако знаеш как си се прекарал, че не си му взел серума на тоя. Такива метиси се срещат веднъж на хиляда години в естествена среда. Тц, лоша работа…

  9. 12 май, 2010 в 1:33

    т.е. 6:20 🙂

  10. 12 май, 2010 в 12:00

    Нищо не познах.За целта мисля да пусна един картечен откос :)Джона Хексhttp://www.youtube.com/watch?v=u2AS9DjwR-o&feature=player_embedded

  11. 12 май, 2010 в 12:11

    Две условия да е пълна боза: Мегън Фокс и смачката физиономия на Джош Бролин, която дори и аз, с моите никакви познания в областта на грима и подплънките, бих издокарал по-реалистична.Остави ти тея нескопосани опити за фешън уестърн заигравка ми кажи кога ще видим Red Dead Redemption за РС. Сега това ми е болката… 😀

  12. 12 май, 2010 в 12:50

    Тези гадове смениха датата на излизане – 18 май,поради факта че играта ще бъде разбита на 2 части.След тази дата вероятно ще чакаме още няколко месеца :DНо аз ритмично си посещавам руските тракери за някакъв релийз но намирам само някакви хакнати версии на GTA барабар със сейфовете:D

  13. 12 май, 2010 в 12:56

    GTA IV отдавна го "гаврътнах" и сега на изчакване са епизодите от Либърти сити. Но RDR ще е лудница, бълийв ми! :)Само че, както викаш, май ще се чака… 😦

  14. 12 май, 2010 в 13:45

    Докато чакам може да превъртя още веднъж Call of Juarez но ми е малко мудна :)Или ще се пробвам на Splinter Cell но трейлъра не ми вдъхва доверие:(

  15. 12 май, 2010 в 13:59

    Ха, за двойката на Juarez ли става дума. Май съм я пропуснал… Ей, отвори ми работа довечера… 🙂

  16. 12 май, 2010 в 14:20

    Можеш да започнеш с демото :)То се тегли оттукhttp://callofjuarez.uk.ubi.com/demo/splash.php#/main/trailers

  17. 12 май, 2010 в 14:27

    "Call of Juarez: Bound in Blood is a Western themed first-person shooter video game set in the years of 1864-1866. The game was released on PC, PlayStation 3 and Xbox 360[5][6] on June 30, 2009."Че тя отдавна е излязла, защо ми е демо?

  18. 12 май, 2010 в 14:36

    Аз винаги започвам с демото .Превъртам го за 2 – 3 часа и ако ме кефи играта тогава пускам цялата версия. Това е като бърз скрол на някой филм 🙂

  19. 12 май, 2010 в 14:45

    Гледайки й геймплея, не ми трябва проучване. Понякога само като усетя атмосферата и това ми стига да се влюбя. :)))

  20. 16 май, 2010 в 16:55

    И тъй като сме на вълна устърни предполагам няма да се откажеш от услугите на ЕL TOPO :))http://zamunda.net/details.php?id=136370&hit=1

  21. 16 май, 2010 в 18:38

    Не бях сигурен, въпреки че имах смътното усещане, че съм го теглил, затова го дръпнах пак и сега съм сигурен, че ми беше попадал. Та… аз съм посредствен. А това е уестърн, колкото "Смотаняци" е драма.Между другото открих, че в "Call of Juarez" участва Пенелъпи Круз. Разпознах я още преди да заговори. 🙂

  22. 16 май, 2010 в 20:12

    Ее и саундтраците в "Call of Juarez" са жестоки.Те са в папка Музика на самата игра 🙂

  23. 17 май, 2010 в 0:30

    Направо ми отвори очите! Страшни са! Пет часа heroic tempo! Проверих композитора, но ми е неизвестен – Pawel Blaszczak. Писал е още един-два саундрака все на игри. Ще се преслушва за вбъдеще…

  1. No trackbacks yet.

Вашият коментар

