Начало > Без категория > Стийв Джобс представя Звездата на смъртта

Стийв Джобс представя Звездата на смъртта

Миксирана презентацията на iPad от страна на Стийв Джобс с брифинга за унищожаването на Звездата на смъртта от „Star Wars“. Физиономиите на Хан Соло казват всичко…

Категории:Без категория Етикети:, ,
  1. 2 юни, 2010 в 16:23

    Тоя Хан Соло да ми падне!"Лорд Вейдър върви по Звездата на смъртта и се подхилква. Към него се приближава император Палпатин.Императорът: Какво се смееш, млади ми ученико?Вейдър: Ох, не мога! Такъв виц чух преди малко!Император: Я, я? Разкажи ми го!Вейдер: Не става! Самият аз току що за това отрязах нечия глава… ""- Какво ще стане, ако Палпатин вкара два пръста в контакта?- Ще прегори генераторът на Звездата на смъртта.""Дарт Вейдър докладва на Император Палпатин:- Ваше величество, от дирекцията за пропаганда към имперското разузнаване подават информация, че сред народа има недоволни от нашия химн. Музиката, казват, е добра, но думите не струват. Може би трябва да ги премахнем съвсем?- Премахнете ги – благо казал Палпатин – само недейте всички наведнъж."

  2. 2 юни, 2010 в 16:33

    Хехе, тези са в "стилистиката" на Spaceballs… :)Аз пък си помислих, че повече ще те заинтригува шахматната новина от предния пост… (Не че Соло не е за предпочитане.) 😀

  3. 2 юни, 2010 в 16:35

    Сега съм в размножителен период!:)

  4. 2 юни, 2010 в 16:38

    Старите ленти едва ли са подходящия инкубатор… 🙂

  1. No trackbacks yet.

Вашият коментар

